Калібрування монітора,
профілювання принтера
Hende.kiev.ua - послуги з калібрування
монітора і створення icc-профілю монітора,
послуги з профілювання принтера, у Києві.
Досвід - більше 8 років.
Контакти: (067) 1287851, Руслан.
E-mail: superkolir@gmail.com
Копіювання суворо забороняється.
Вибір ips монітора
Вибір ips ноутбука
Короткий аналіз ринку моніторів
10 bit Монітор
Про калібрування монітора
Вартість калібрування моніторів у Києві
Як перевірити, підключена чи ні калібровка
і профіль монітора
Верифікація калібрування монітора
Перевірка монітора онлайн
Налаштування MPC HC
Вартість створення 3D-LUT для DaVinci Resolve
Вартість профілювання екрана планшета
Про профілювання принтера
Вартість профілювання принтера у Києві
Про сублімаційний друк
Тестова шкала, як друкувати з Photoshop
Тестова шкала, як друкувати з ACPU
Експериментальна настройка драйвера принтера
Підготовка фото для друку в фотошопі
та друк фото
Як правильно налаштувати Фотошоп
Що робити, якщо принтер почав друкувати погано?
Калібрування телевізора у Києві
Екранна кольоропроба, soft proofing
Приміщення для роботи з кольором,
digital darkroom
Лампи для освітлення житлових приміщень
Перевірка колірного зору
Про вимірювальні інструменти
для калібрування і профілювання
Термін використання колориметра, спектрофотометра
Вартість створення матриці корекції
для колориметра
DCP-профіль для ACR і Lightroom
Система керування кольором, терміни, визначення
Новини: Livejournal Facebook


Про сублімаційний друк



ЗМІСТ
Вступ.
1. Вартість послуги створення профілю принтера.
2. Комплекс, для якого виконується профілювання.
3. Докладніше про технологію сублімаційного друку.
4. Підбір носія, на який переноситься зображення.
5. Підбір настройок драйвера принтера.
6. Приклад підбору оптимальних параметрів термопереносу.
7. Контроль повторюваності.
8. Кілька спостережень по технології друку сублімаційними чорнилами з термопереносом на носій
з термосублімаційним покриттям.
8.1. Вибір сублімаційних чорнил.
8.2. Вибір паперу для друку сублімаційними чорнилами.
8.3. Використання сублімаційного скотчу.
8.4. Використання термометра для дистанційного визначення температури термопресу.
8.5. Режими термопереносу.
8.6. Визначення, чи термоперенос пройшов повністю чи ні.
8.7. Різні режими при термопереносі на чохли.
8.8. Прогрівання молду перед термопереносом.
8.9. Прогрівання дна чашки перед термопереносом.


Вступ
Сублімаційний друк - це друк сублімаційними чорнилами на сублімаційному папері з подальшим термопереносом зображення у термопресі з сублімаційного паперу на носій з термосублімаційним покриттям (чашка або чохол для айфона, або поліестерова тканина, або металева пластина з білим покриттям для сублімації).


1. Вартість послуги створення профілю принтера
Дивіться на сторінці: "Створення колірного профілю принтера, замовити".


2. Комплекс, для якого виконується профілювання
Профілювання виконується для такого комплексу:
"принтер+чорнило+папір+налаштування драйвера принтера+версія драйвера принтера+версія операційної системи+настройки фотошопа+носій на який переноситься зображення+режим термопереносу (температура, тривалість)+конкретний термопрес".
Носій, на який переноситься зображення у термопресі:
- білий пластмасовий чохол для iPhone,
- керамічна чашка,
- поліестерова тканина або габардін,
- алюмінієва пластина.
Режим термопереносу: температура і тривалість термопереносу.
А також враховується, що профіль створюється для певного стану, в якому знаходиться конкретний екземпляр термопреса. Термопрес має бути справний (якщо термопрес раптом почав видавати іншу температуру, або почав нерівномірно притискати папір до носія, тоді кольоропередача спотвориться).


3. Докладніше про технологію сублімаційного друку
1) На струменевому принтері для сублімації, який заправлений сублімаційними чорнилами (наприклад, на  струменевому принтері Епсон 1410), на спеціальному сублімаційному папері друкується тестова шкала.
Важливий момент, сублімаційний папір з нанесеним зображенням просушується рівно стільки, скільки достатньо для того, щоб при термопереносі не було проблем (докладніше дивіться далі), якщо папір просохне недостатньо, тоді при термопереносі залишки вологи у папері можуть помітно погіршити якість зображення (зображення може виглядати зернистим).
2) Сублімаційний папір з нанесеним зображенням термоскотчем НАДІЙНО фіксується на носій з термосублімаційним покриттям (наприклад, чашка або чохол для айфона, або металева пластина з білим покриттям для сублімації).
3) Носій з термосублімаційним покриттям з надійно зафіксованим папером з зображенням затискається в термопресі, який прогрітий до рекомендованої температури, термоперенос триває чітко визначений час.
4) По завершенню термопереносу носій з термосублімаційним покриттям з зафіксованим папером виймається з термопресу. Після того, як носій з термосублімаційним покриттям було вийнято з термопресу, при умові, якщо папір було міцно закріплено скотчем, можна почекати секунд 10-15 і лише після цього знімати папір (тому що ще декілька секунд може триматися висока температура між носієм і папером, і ще можливий термоперенос, якщо зняти папір передчасно, може з'явитися тінь, зображення може двоїтися).

Зауваження. Зображення переноситься на носій дзеркально, тому для компенсації цього ефекту потрібно відзеркалити зображення (на вибір, як вам зручно, або в драйвері принтера, коли друкуєте, або в фотошопі).
Зауваження. Зчитування спектрофотометром тестової мішені буде здійснюватись виключно з зображення, що перенесено на носій з термосублімаційним покриттям.
Наприклад:
- керамічна кружка з нанесеним зображенням тестової мішені,
- поліестерова тканина з нанесеним зображенням тестової мішені,
- алюмінієва пластина з нанесеним зображенням тестової мішені,
- пластмасовий чохол з нанесеним зображенням тестової мішені.


4. Підбір носія, на який переноситься зображення
1) Тестова шкала наноситься на білу поверхню. Якщо поверхня не біла, а кольорова, профіль не вийде.
2) Тестова шкала розміщується на декількох однакових носіях (4 чохла для iPhone5, або 2 чашки, або 4 алюмінієві пластини).
При термопереносі зображення з паперу на носії дуже важливо, щоб всі носії були однакові, з одної партії, з одного матеріалу.
Наприклад, якщо це чохли для iPhone5, тоді всі вони мають бути однакові, наприклад матові, однакового білого кольору. Це ж саме стосується і чашок (чашки мають бути однакові), і алюмінієвих пластин (алюмінієві пластини мають бути однакові).
Якщо для профілювання використовувати носії з різного матеріалу, тоді профіль не вийде, а якщо і вийде, буде дуже поганої якості.


5. Підбір настройок драйвера принтера

Зверніть увагу, щоб чорний колір і сірий градієнт були якомога нейтральніші, в ідеалі - взагалі без якогось колірного відтінку. Якщо на всіх роздруківках чорний колір і сірий градієнт мають колірний відтінок, тоді вибирайте ту роздруківку, де чорний колір і сірий градієнт забарвлені найменше. Чим менше забарвлений чорний колір і сірий градієнт, тим кращий буде результат профілювання.

Якщо з першої спроби не виходить отримати нейтральний чорний і сірий, пробуйте щось поміняти:
1) Настройки в драйвері принтера. Докладніше про це дивіться на сторінці: "Експериментальна настройка драйвера принтера".
2) Також можна пробувати різну тривалість термопереносу,
наприклад, для пластмасових чохлів це може бути 190градусів і 8-10 хвилин (при меншій тривалості на папері може залишатись забагато чорнил, при більшій - чорнила можуть підгорати, зауважу, це орієнтовні значення, в вашому випадку можливо підійде інша тривалість);
3) Як варіант можна пробувати різний папір (наприклад, якщо не підходить матовий папір, тоді пробуйте спеціальний термосублімаційний).

Зауваження, профіль може усунути паразитний колірний відтінок, але не просто так, а за рахунок зменшення насиченості чорного, тобто якщо до профілювання чорний виглядає коричневим, тоді після профілювання замість чорного буде освітлений чорний (дуже темний сірий).


6. Приклад підбору оптимальних параметрів термопереносу
Дуже важливо підібрати оптимальні параметри термопереносу: температуру і тривалість термопереносу.
Звичайно, ці параметри дуже бажано уточнювати у виробника чи у продавця обладнання та витратних матеріалів. Але навіть в цьому випадку варто пам'ятати, що для всього розмаїття китайських витратних матеріалів і обладнання просто не реально створити базу ідеальних параметрів термопереносу.
Тому, ймовірно лише ви самі експериментальним шляхом можете знайти найкращі параметри саме для вашого обладнання і ваших витратних матеріалів.
Докладніше дивіться нижче.

Зауваження. Профілювання не виправляє такі недоліки друку: зернистість зображення, двоїння зображення, розтікання чи розбризкування чорнил, розмитість зображення, і подібні недоліки.

В даному прикладі для зручності було взято таке зображення: grey-color-skin-checker.tif
Зображення друкується на сублімаційному папері і переноситься на носій з термосублімаційним покриттям (чашка або чохол для айфона, або поліестерова тканина, або металева пластина з білим покриттям для сублімації).

Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №1. Оригінальне зображення на екрані.


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №2. Нанесене на носій зображення. Прийнятний варіант. Звичайно, не ідеал, але після профілювання
з високою ймовірністю можна буде отримати прийнятний результат (після профілювання буде виправлена кольоропередача і по можливості виправлено відтінки сірого).



Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №3. Нанесене на носій зображення. Незадовільний варіант. Неправильно вибрано температуру (мала температура) або неправильно визначено тривалість термопереносу (потрібно було довше переносити зображення), або і те, і те разом взяте. Як варіант, поверхня, на яку було перенесено зображення, дуже мало підходить для сублімації.
Замість чорного бачимо сірий, кольори малонасичені. Навіть якщо спробувати створити профіль для такого зображення - чорний не стане чорнішим, а кольори напевно не стануть більш насиченими.
Зауваження. Що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте не яскраве, малонасичене зображення - після профілювання ймовірно також отримаєте не яскраве малонасичене зображення (з маленьким колірним обхватом).


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №4. Нанесене на носій зображення. Неправильно вибрано температуру (дуже висока температура) або просто дуже довго переносили зображення, або і те, і те разом взяте.
Основна ознака - зображення дуже розмите, зникла чіткість.
Зауваження. Навіть якщо спробувати створити профіль для такого зображення - помітна розмитість залишиться і після профілювання (хоча після профілювання швидше за все буде виправлено кольоропередачу і по можливості виправлено відтінки сірого).
Зауваження. Що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте розмите зображення - після профілювання також отримаєте розмите зображення.


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №5. Нанесене на кераміку зображення. Погано просушили термосублімаційний папір (в папері залишилась волога, у термопресі волога почала переходити під лак кераміки і створювати зернистість).
Або, як варіант, недостатньо довго переносили зображення.
Зауваження. Що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте зернисте зображення - після профілювання також отримаєте зернисте зображення (загалом, не факт, що вийде створити профіль, тому що зернистість суттєво спотворює зображення, відповідно профілювання може взагалі закінчитися невдачею).


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №6. Нанесене на чохли зображення. Наче утворюється тінь чи наче зображення двоїться (чи розмивається зі зсувом).
Причина: у термопресі погано притиснуто папір до поверхні, на яку переноситься зображення (а якщо поверхня велика, наприклад коли зображення переноситься на тканину формату А4 чи більше, тоді такий ефект можна спостерігати з одного боку, а з іншого боку зображення може бути чітке без такого ефекту). Як варіант, коли відкривається кришка термопресу, відбувається зсув паперу (часто можна спостерігати при термопереносі на тканину), а оскільки в момент відкривання кришки температура ще достатня для термопереносу, тому відбувається повторний термоперенос зі зсувом.
Це неприйнятний варіант. Ремонтуйте термопрес (чи настроюйте термопрес) чи більш надійно закріплюєте папір, щоб притиск був достатній і рівномірний по всій площині, і зображення при термопереносі не двоїлось, не давало тінь, не розмивалось зі зсувом.
Зауваження. В даному випадку виконувати профілювання немає сенсу. Ремонтуйте термопрес чи більш надійно закріплюйте папір.


7. Контроль повторюваності
Зауваження. Для прикладу візьмемо тестову шкалу для пластмасових чохлів для iPhone, але це ж стосується і чашок або алюмінієвих пластин. При термопереносі зображення з паперу на пластмасові чохли для iPhone дуже важливо, щоб зображення переносилось абсолютно однаково на всі пластмасові чохли для iPhone, щоб кольоропередача була однакова - це головний принцип.
Для контролю повторюваності на кожному фрагменті тестової шкали є контрольний блок (дивіться малюнок, контрольний блок обведено червоним).

Контрольный блок для проверки повторяемости

Контрольний блок складається з набору кольорів: green, blue, red, white, black, cyan, yellow, magenta. Для того, щоб зручніше було знаходити контрольний блок, квадратики контрольного блоку помічені білими трикутниками.
Після перенесення зображення на чохли перевірте цей контрольний блок на кожному чохлі (блок з квадратиків восьми кольорів: green, blue, red, white, black, cyan, yellow, magenta). Контрольні блоки на всіх чохлах мають виглядати абсолютно однаково.
Якщо на якомусь чохлі контрольний блок виглядає інакше, аніж на інших чохлах, тоді доведеться знову друкувати тестову мішень на запасному аркуші сублімаційного папері, а потім переносити зображення на запасний чохол.
Тому, про всяк випадок, у вас повинні бути запасні аркуші сублімаційного паперу (1-2 аркуша), а також запасні чохли (стільки, скільки буде потрібно для гарного результату, рекомендується 4-5 запасних чохлів). Коли будете передруковувати аркуш, ще раз перевірте налаштування фотошопа, налаштування драйвера принтера, при потребі проведіть тест дюз (перевірку сопел). Після того, як перенесете зображення на запасний чохол, знову перевірте, як виглядає контрольний блок.
Запам'ятайте, якщо контрольний блок на якомусь чохлі виглядає не так, як на інших чохлах, тоді не вдасться створити якісний профіль. І чим більшою буде різниця між контрольними блоками, тим гірший буде результат (а при великій різниці може взагалі не вийде створити профіль).
Звідси рекомендація: за один раз переносити зображення лише на один чохол, навіть якщо ваш термопрес дозволяє переносити зображення на декілька чохлів одразу. В разі потреби, замінити один бракований чохол дешевше, аніж 2 чохла чи 4 чохла.


8. Кілька спостережень по технології друку сублімаційними чорнилами
з термопереносом на носій з термосублімаційним покриттям


8.1. Вибір сублімаційних чорнил.
Можна рекомендувати сублімаційні чорнила InkTec.

8.2. Вибір паперу для друку сублімаційними чорнилами.
Для зручності рекомендую використовувати сублімаційний фотопапір для сублімаційного друку, наприклад такий як Ink-System.
Хоча зауважу, сублімаційний фотопапір не панацея, підійде не всім (хтось використовує, хтось попробував такий папір і відмовився).
Щільністю паперу може бути 100гр/м2, а можливо навіть 120гр/м2.
Папір зі щільністю 90гр/м2 краще не використовувати.
Папір з дуже великою щільністю, наприклад 180-230гр/м2, ймовірно не дасть ніяких переваг, хоча хтось використовує навіть папір 230гр/м2.
8.2.1 Перша перевага сублімаційного фотопаперу - при термопереносі зображення майже повністю  переходить на поверхню, на яку виконується термоперенос (відсотків на 90-95), папір після термопереносу майже білий і лише де не де можуть бути ледь помітні залишки чорнил від принтера. Для порівняння, якщо використовувати звичайний матовий папір, тоді при будь-яких режимах термопереносу на папері залишатиметься в кілька разів більше чорнил.
8.2.2 Друга перевага сублімаційного фотопаперу - це те, що зображення, яке переноситься, буде помітно яскравішим і насиченішим. Зауважу, якщо використовується звичайний матовий фотопапір, тоді зображення, що переноситься, може бути менш яскравим і менш насиченим. Профілюванням не можна збільшити яскравість і насиченість (не може збільшити колірний обхват). Отже, що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте не яскраве, малонасичене зображення - після профілювання ймовірно також отримаєте не яскраве малонасичене зображення (з маленьким колірним обхватом). Надрукуєте яскраве насичене зображення (нехай навіть занадто перенасичене) - після профілювання отримаєте яскраве насичене зображення (з великим колірним обхватом).
8.2.3 Третя перевага сублімаційного фотопаперу - такий папір має спеціальне покриття, яке забезпечує кращий контакт з роликами протяжного механізму. Відповідно, принтер без проблем друкує велику кількість аркушів і вам не потрібно буде поправляти кожен аркуш.
8.2.4 Одна дуже неприємна особливість сублімаційного фотопаперу - принтер може лишати на папері сліди від роликів протяжного механізму у вигляді білих крапок. Ці сліди вже після термопереносу можна буде побачити на чашках (на чохлах, на алюмінієвих пластинах). Хоча на тканині ці сліди як правило практично не видно.
При високій температурі у приміщенні (влітку) зображення з паперу може переходити на ролики протяжного механізму, і тоді на папері можуть лишатися не білі крапки, а кольорові крапки.
Вирішення проблеми - як тільки помічаєте, що на папері почали з'являтися білі крапки - протріть ролики протяжного механізму. Після цього принтер почне друкувати без білих крапок.
Вставляйте в принтер лише чистий папір. Не вставляйте в принтер частково задрукований папір, тому що фарба з задрукованого паперу може переходити на ролики протяжного механізму, а далі ролики почнуть залишати сліди на папері.
8.2.5 Інша особливість сублімаційного паперу - потрібно обов'язково просушувати папір після друку, щоб вся волога випарувалась (наприклад покласти папір на якусь теплу суху поверхню).
Якщо папір просохне недостатньо, тоді при термопереносі на чашки залишки вологи у папері можуть помітно погіршити якість зображення (зображення може виглядати зернистим).

8.3. Використання сублімаційного скотчу.
Для зручності і надійності дуже рекомендую використовувати сублімаційний скотч, щоб дуже надійно закріпити папір на носій. Якщо папір закріплений погано, тоді можливі проблеми при термопереносі (дивіться пункт № 2 "Приклад підбору оптимальних параметрів термопереносу", малюнок №6).

8.4. Використання термометра для дистанційного визначення температури термопресу.
Рекомендую використовувати термометр для дистанційного визначення температури термопресу. Тому що на деяких термопресах температура визначається неправильно, а навіть різниця у 10 градусів може грати дуже велику роль.

8.5. Режими термопереносу.
Дуже важливо підібрати правильний режим термопереносу (температура та час) у термопресі. Тому що це дуже суттєво впливає на кольоропередачу (можливо, найбільше).
Забігаючи наперед скажу, що для тканини можна рекомендувати температуру близько 170-195 градусів (в залежності від тканини), а от тривалість може залежати від різних факторів, орієнтовно це може бути 45-75 секунд.
Для чохлів можна рекомендувати температуру близько 190 градусів (пластикові чохли), тривалість може залежати від різних факторів (модель термопреса, різновид чохлів), орієнтовно це може бути приблизно 8-10хвилин.
Для інших носіїв (чашки, алюмінієві пластини) може знадобитись інша температура, орієнтовно 180-190 градусів, а час підбирається індивідуально.

Якщо ви новачок, спочатку ви можете пробувати керуватись рекомендаціями виробника чи інших власників такого ж термопресу, але, ці рекомендації не завжди оптимальні. Тому рекомендую підбирати температуру і час експериментальним шляхом.
Для кожного носія може бути свій оптимальний режим термопереносу, температура і час (а в деяких випадках, наприклад чохли, може бути навіть два оптимальні режими, один на той випадок, коли молд холодний, а другий - коли молд теплий). Дуже рекомендую наперед (до профілювання) визначати ці значення для кожного носія і записувати.
Для визначення оптимального режиму термопереносу не пошкодуйте кілька аркушів сублімаційного фотопаперу та кілька зразків носія, на який плануєте перенести зображення (чашка або чохол для айфон, або поліестерова тканини, або металева пластина з покриттям для сублімації).
Чим точніше підберете режим термопереносу, тим кращу якість отримаєте.

8.6. Визначення, чи термоперенос пройшов повністю чи ні.
Як вже казав, в визначенні оптимального режиму термопереносу вам дуже допоможе використання сублімаційного фотопаперу, тому що, перевірити, наскільки якісно відбувся термоперенос, буде набагато простіше: якщо після термопереносу сублімаційний фотопапір майже білий, значить термоперенос відбувся повністю, якщо на сублімаційному фотопапері все ще ідеально (або дуже добре) читається надруковане зображення, значить термоперенос пройшов лише частково і не до кінця.
Якщо ви бачите, що термоперенос відбувся не до кінця, тоді перш за все переконайтесь, що папір добре закріплений, добре притискається до носія, а далі, при потребі, - збільшіть час термопереносу і дочекайтесь поки чорний колір на носії буде виглядати чорним, на різнокольорових квадратах зникнуть білі плями (наче білі хмарки чи сніг), а на папері не лишиться практично нічого (відсотків 1-5% зображення може лишатись, а загалом, чим менше лишається на папері, тим краще).
Як варіант, можна виконувати термоперенос у кілька проходів. Наприклад, перший прохід - температура 190 градусів, 1 хвилина, по завершенні відігнули краєчок паперу, подивились, чи повністю пройшов термоперенос, якщо не повністю, тоді загнути папір назад, і не знімаючи папір одразу другий прохід - температура 190 градусів, 1 хвилина. По закінченню знов подивитись, чи повністю пройшов термоперенос. Якщо іще не до кінця, можна спробувати в третій раз ще на 1 хвилину, температура 190 градусів.
Зауважу, відгинати папір можна при тестуванні для визначення оптимального режиму термопереносу, але при цьому може виникати побічний ефект, який описаний в пункті № 2 "Приклад підбору оптимальних параметрів термопереносу", малюнок №6, тому не дуже зловживайте цією можливістю (важливо, щоб папір був надійно закріплений і раптом не зсунувся, якщо папір зсунеться, тоді може виникнути ефект, коли зображення двоїться).
Зауважу, дані приведені лише для прикладу, можливо у вашому випадку потрібно буде вказати інший час чи температуру.

Застереження, зображення може стати наче розмитим (помутніти) у тому випадку, якщо ви вказали більший час термопереносу, аніж було потрібно. Тому важливо підібрати золоту середину: коли зображення переноситься з паперу майже повністю, а з іншого боку, коли зображення, що ви перенесли на носій, ще не почало виглядати розмитим (мутним).

Застереження, зображення на носії може виглядати зернистим. Ймовірна причина така: після друку на принтері зображення на сублімаційному папері не встигло як слід висохнути. Рішення проблеми - після друку повністю просушіть папір.

Застереження, зображення на носії може виглядати наче з маленькими плямами (плями можуть бути розміром десь з міліметр, або менші, чи більші). Зустрічається при термопереносі у 3d-термопресі. Ймовірна причина така: забруднився матеріал, який використовується для притискання. І при термоперенесенні бруд з матеріалу переходить на носій. Швидке рішення проблеми - після того, як закріпили папір на носій, зверху закріпіть ще один аркуш чистого паперу, інколи допомагає і повністю усуває проблему. Але при можливості краще замінити забруднений матеріал.

Загалом, нюансів багато, все визначається методом спроб і помилок, не бійтеся експериментувати з режимом термопереносу (температура, час), при потребі можна виконувати термоперенос у кілька проходів, як було описано вище.

8.7. Різні режими при термопереносі на чохли.
Молд акумулює тепло і віддаватиме тепло новому чохлу, тому для першого чохла, коли молд ще холодний, може знадобитись вказати більший час термопереносу. А для наступних чохлів (коли молд прогрівся при перенесенні зображення на попередній чохол) можна зменшити час.

8.8. Прогрівання молду перед термопереносом.
Загалом, можна рекомендувати прогрівати молд перед термопереносом на чохол, актуально навіть в теплому приміщенні. Особливо це актуально, якщо ви працюєте в прохолодному приміщенні.

8.9. Прогрівання дна чашки перед термопереносом.
Відома проблема - нерівномірний прогрів чашки при термопереносі, тому що дно чашки прогрівається гірше. Як наслідок, зображення ближче до дна чашки переноситься менш якісно.
Шаманське рішення - прогрівати дно чашки перед термопереносом (поставити чашку на теплу поверхню і дочекатись, поки дно чашки прогріється).


Теги:
Сублімаційний друк (рос. сублимационная печать).
Сублімаційні чорнила (рос. сублимационные чернила). Сублімаційний папір (рос. сублимационная бумага). Принтер для сублімації (рос. принтер для сублимации). Термопрес для сублімації (рос. термопресс для сублимации).

За МИР!
Мир у всьому світі! Мир во всём мире! World peace!

Rambler's Top100