Hende.kiev.ua
Послуги з калібрування
і профілювання монітора,
калібрування монітора і створення
3D-LUT для DaVinci Resolve,
профілювання принтера, у Києві.
Досвід - більше 10 років.
Тел.: (067) 1287851, Руслан.
E-mail: superkolir@gmail.com
 Livejournal Facebook
Копіювання суворо забороняється.
Про калібрування монітора
Вартість калібрування моніторів
у Києві
Інструкції про відновлення підключення калібровки і профілю монітора
Як правильно налаштувати Фотошоп
Верифікація калібрування монітора
Вибір ips монітора
Вибір ips ноутбука
Короткий аналіз ринку моніторів
10 bit Монітор
Перевірка монітора онлайн
Вартість створення 3D-LUT
для DaVinci Resolve
Вартість профілювання
екрана планшета
Про профілювання принтера
Вартість профілювання принтера у Києві
Про сублімаційний друк
Тестова шкала,
як друкувати з Photoshop
Тестова шкала, як друкувати з ACPU
Як друкувати фотографії з профілем принтера, стандартний варіант
Як друкувати фотографії з профілем принтера, альтернативний варіант
Що робити, якщо принтер
почав друкувати погано?

Екранна кольоропроба,
soft proofing

Приміщення для роботи
з кольором, digital darkroom
Вимірювання спектра
джерела світла
Лампи для освітлення
житлових приміщень
Перевірка колірного зору
Про вимірювальні інструменти
для калібрування і профілювання
Термін використання
колориметра, спектрофотометра
Калібрування телевізора
DCP-профіль для ACR і Lightroom
Система керування кольором, терміни, визначення

Про сублімаційний друк


ЗМІСТ
Вступ.
1. Вартість послуги створення профілю принтера.
2. Матеріал, для якого виконується профілювання.
3. Вимоги до поверхні, на яку переноситься сублімація.
4. Фактори, від яких залежить результат профілювання.
5. Приклад підбору оптимальних параметрів термопереносу.
6. Кілька спостережень по технології друку сублімаційними чорнилами з термопереносом
на носій з термосублімаційним покриттям.
6.1. Вибір паперу для друку сублімаційними чорнилами.
6.2. Використання термометра для дистанційного визначення температури термопресу.
6.3. Прогрівання молду перед термопереносом.
6.4. Прогрівання дна чашки перед термопереносом.



Вступ
Сублімаційний друк - це друк сублімаційними чорнилами на сублімаційному папері
з подальшим термопереносом зображення у термопресі з сублімаційного паперу на носій
з термосублімаційним покриттям (чашка або чохол для айфона, або поліестерова тканина, або металева пластина з білим покриттям для сублімації).


1. Вартість послуги створення профілю принтера
Дивіться на сторінці: "Вартість профілювання принтера у Києві".


2. Матеріал, для якого виконується профілювання
Важливо! Профілювання виконується для КОНКРЕТНОГО матеріалу, на який ви переносите сублімацію!
Інші матеріали мають інші властивості і тому кольори на інших матеріалах можуть виглядати інакше!

Зауваження. Зчитування спектрофотометром тестової мішені буде здійснюватись виключно
з зображення, яке нанесено на носій з термосублімаційним покриттям.
Матеріали для сублімації, для яких можливо створити індивідуальний профіль:
- керамічна кружка з нанесеним зображенням тестової мішені,
- поліестерова тканина з нанесеним зображенням тестової мішені,
- алюмінієва пластина для iPhone 7Plus з нанесеним зображенням тестової мішені,
- пластмасовий чохол для iPhone 7Plus з нанесеним зображенням тестової мішені.


3. Вимоги до поверхні, на яку переноситься сублімація
1) Тестова шкала наноситься на білу поверхню. Якщо поверхня не біла, а кольорова, профіль не вийде.
2) Тестова шкала розміщується на декількох однакових носіях з одної партії, з одного матеріалу (3 чохла для iPhone 7Plus, або 2 чашки, або 3 алюмінієві пластини для iPhone 7Plus, або поліестерова тканина А4).
Якщо для профілювання використовувати носії з різних партій, тоді профіль не вийде,
а якщо і вийде, буде гіршої якості.


4. Фактори, від яких залежить результат профілювання
Вище вже згадувалось, що профілювання виконується для конкретного матеріалу, але грають роль і інші фактори.
Можна сказати, що профілювання виконується для такого комплексу:
"принтер+чорнило+папір+настройки драйвера принтера+настройки фотошопа+матеріал на який переноситься зображення+режим термопереносу (температура і час)+термопрес".

А також враховується, що профіль створюється для певного стану, в якому знаходиться конкретний екземпляр термопреса. Термопрес має бути справний (якщо термопрес раптом почав видавати іншу температуру, або почав нерівномірно притискати папір до матеріалу, тоді кольоропередача спотвориться).

Зауваження. Якщо для принтера існують різні версії драйвера (для одної операційної системи, чи для різних операційних систем), і ці різні драйвери дають різну кольоропередачу, тоді важливу роль грає і версія драйвера.

Зауваження. Профіль виправляє недоліки кольоропередачі рівно настільки, наскільки
це взагалі можливо для конкретного комплексу: "принтер+чорнило+папір+настройки драйвера принтера+настройки фотошопа+матеріал на який переноситься зображення+режим термопереносу (температура і час)+термопрес".
Результат залежить від вищеперерахованих складників, для одних складників результат може бути кращий, для інших гірший. Спрогнозувати результат наперед неможливо.

Зауваження. Сірий градієнт і чорний колір максимально якісно виходять на плотерах
з окремими наборами сірих чорнил при друці оригінальними чорнилами на оригінальному папері.
При сублімації на офісних принтерах (на 4 чи 6 кольорів) не варто очікувати отримати ідеально сірий градієнт і ідеальний нейтральний чорний колір.


5. Приклад підбору оптимальних параметрів термопереносу
Дуже важливо підібрати оптимальні параметри термопереносу: температуру і тривалість термопереносу.
Ймовірно лише ви самі експериментальним шляхом можете знайти найкращі параметри саме для вашого обладнання і ваших витратних матеріалів.

Зауваження. Профілювання не виправляє такі недоліки друку: зернистість зображення, двоїння зображення, розтікання чи розбризкування чорнил, розмитість зображення, і подібні недоліки.

В даному прикладі для зручності було взято таке зображення: grey-color-skin-checker.tif
Зображення друкується на сублімаційному папері і переноситься на носій
з термосублімаційним покриттям (чашка або чохол для айфона, або поліестерова тканина, або металева пластина з білим покриттям для сублімації).

Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №1. Оригінальне зображення на екрані.


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №2. Нанесене на носій зображення. Прийнятний варіант. Після профілювання
з високою ймовірністю можна буде отримати прийнятний результат (після профілювання буде виправлена кольоропередача і по можливості виправлено відтінки сірого).



Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №3. Нанесене на носій зображення. Незадовільний варіант. Неправильно вибрано температуру або неправильно визначено тривалість термопереносу. Як варіант, поверхня, на яку було перенесено зображення, дуже мало підходить для сублімації.
Замість чорного бачимо сірий, кольори малонасичені. Навіть якщо спробувати створити профіль для такого зображення - чорний не стане чорнішим, а кольори напевно не стануть більш насиченими.
Зауваження. Що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте не яскраве, малонасичене зображення - після профілювання ймовірно також отримаєте не яскраве малонасичене зображення (з маленьким колірним обхватом).


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №4. Нанесене на носій зображення. Неправильно вибрано температуру або неправильно визначено тривалість термопереносу.
Зображення дуже розмите, зникла чіткість.
Зауваження. Навіть якщо спробувати створити профіль для такого зображення - помітна розмитість залишиться і після профілювання (хоча після профілювання швидше за все буде виправлено кольоропередачу і по можливості виправлено відтінки сірого).

Зауваження. Що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте розмите зображення - після профілювання також отримаєте розмите зображення.


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №5. Нанесене на кераміку зображення. Погано просушили термосублімаційний папір (в папері залишилась волога, у термопресі волога почала переходити під лак кераміки і створювати зернистість).
Або, як варіант, недостатньо довго переносили зображення.
Зауваження. Що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте зернисте зображення - після профілювання також отримаєте зернисте зображення (загалом, не факт, що вийде створити профіль, тому що зернистість суттєво спотворює зображення, відповідно профілювання може взагалі закінчитися невдачею).


Тест для определения оптимальных параметров термопереноса
Малюнок №6. Нанесене на чохли зображення. Наче утворюється тінь чи наче зображення двоїться (чи розмивається зі зсувом).
Причина: у термопресі погано притиснуто папір до поверхні, на яку переноситься зображення. Як варіант, коли відкривається кришка термопресу, відбувається зсув паперу (часто можна спостерігати при термопереносі на тканину).
Це неприйнятний варіант. Ремонтуйте термопрес (чи настроюйте термопрес) чи більш надійно закріплюєте папір, щоб притиск був достатній і рівномірний по всій площині, і зображення при термопереносі не двоїлось, не давало тінь, не розмивалось зі зсувом.
Зауваження. В даному випадку виконувати профілювання немає сенсу. Ремонтуйте термопрес чи більш надійно закріплюйте папір.



6. Кілька спостережень по технології друку сублімаційними чорнилами
з термопереносом на носій з термосублімаційним покриттям


6.1. Вибір паперу для друку сублімаційними чорнилами.
Для зручності рекомендую використовувати сублімаційний фотопапір для сублімаційного друку.
Хоча зауважу, сублімаційний фотопапір підійде не всім (хтось використовує, хтось попробував такий папір і відмовився).
Щільністю паперу може бути 100-120гр/м2.
Папір з меншою щільністю, наприклад, 90гр/м2 краще не використовувати.
Папір з дуже великою щільністю, наприклад 230гр/м2, може погано проходити через тракт принтера, тому від такого паперу краще відмовитись.
Переваги і недоліки сублімаційного паперу:
1) При термопереносі зображення майже повністю  переходить на поверхню, на яку виконується термоперенос (відсотків на 90-95). Для порівняння, якщо використовувати звичайний матовий папір, тоді при будь-яких режимах термопереносу на папері залишатиметься в кілька разів більше чорнил.
2) Зображення, яке переноситься, буде помітно яскравішим і насиченішим. Отже, що надрукуєте, те і отримаєте. Надрукуєте не яскраве, малонасичене зображення - після профілювання ймовірно також отримаєте не яскраве малонасичене зображення (з маленьким колірним обхватом). Надрукуєте яскраве насичене зображення - після профілювання отримаєте яскраве насичене зображення (з великим колірним обхватом).
3) Такий папір має спеціальне покриття, яке забезпечує кращий контакт з роликами протяжного механізму. Відповідно, принтер без проблем друкує велику кількість аркушів і вам не потрібно буде поправляти кожен аркуш.
4) Потрібно обов'язково просушувати папір після друку, щоб вся волога випарувалась (наприклад покласти папір на якусь теплу суху поверхню). Якщо папір просохне недостатньо, тоді при термопереносі на чашки залишки вологи у папері можуть помітно погіршити якість зображення (зображення може виглядати зернистим).

Принтер може лишати на папері проколи від роликів протяжного механізму. Як наслідок, після термопереносу можна буде побачити білі крапки на чашках (на чохлах, на алюмінієвих пластинах). Хоча на тканині ці крапки як правило практично не видно.
При високій температурі у приміщенні (влітку) зображення з паперу може переходити на ролики протяжного механізму, і тоді на папері можуть лишатися не тільки проколи, а ще кольорові сліди.
Вирішення проблеми - як тільки помічаєте, що на папері почали з'являтися кольорові сліди - протріть ролики протяжного механізму. Після цього принтер почне друкувати без кольорових слідів.
Вставляйте в принтер лише чистий папір. Не вставляйте в принтер частково задрукований папір, тому що фарба з задрукованого паперу може переходити на ролики протяжного механізму, а далі ролики почнуть залишати кольорові сліди на папері.

6.2. Використання термометра для дистанційного визначення температури термопресу.
Рекомендую використовувати термометр для дистанційного визначення температури термопресу. Тому що на деяких термопресах температура визначається неправильно, а різниця навіть у 10 градусів може грати дуже велику роль.

6.3. Прогрівання молду перед термопереносом.
Молд акумулює тепло і віддаватиме тепло новому чохлу, тому для першого чохла, коли молд ще холодний, може знадобитись вказати більший час термопереносу. А для наступних чохлів (коли молд прогрівся при перенесенні зображення на попередній чохол) можна зменшити час.
Загалом, можна рекомендувати прогрівати молд перед термопереносом на чохол, актуально навіть в теплому приміщенні. Особливо це актуально, якщо ви працюєте в прохолодному приміщенні.

6.4. Прогрівання дна чашки перед термопереносом.
Відома проблема - нерівномірний прогрів чашки при термопереносі, тому що дно чашки прогрівається гірше. Як наслідок, зображення ближче до дна чашки переноситься менш якісно.
Шаманське рішення - прогрівати дно чашки перед термопереносом (поставити чашку на теплу поверхню і дочекатись, поки дно чашки прогріється).


Теги:
Сублімаційний друк. Сублимационная печать.
Сублімаційні чорнила. Сублимационные чернила. Сублімаційний папір. Сублимационная бумага. Принтер для сублімації. Принтер для сублимации. Термопрес для сублімації. Термопресс для сублимации.



Rambler's Top100